محل لوگو

بشکه پلاستیکی


بشکه پلاستیکی

بشکه پلاستیکی 100 لیتری افق با کمربند فلزی محصولی با کیفیت است که لازم می دانیم با آن آشنا شوید، بشکه پلاستیکی 100 لیتری افق با کمربند فلزی برای مصارف مختلف مناسب است این محصول را برای ذخیره سازی و حمل و نقل مواد مختلف از جمله مواد غذایی و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می دهند چرا که کیفیت بشکه در این موارد اهمیت زیادی دارد و در صورت استفاده از محصولات بی کیفیت سلامتی افراد به خطر می افتد.

پیشنهاد می کنیم با خصوصیات بشکه پلاستیکی 100 لیتری افق با کمربند فلزی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

ویژگی های بشکه پلاستیکی

در این مبحث ویژگی های بشکه پلاستیکی 100 لیتری افق با کمربند فلزی را مشاهده خواهید کرد.

مواد به کار رفته در بشکه پلاستیکی 100 لیتری افق با کمربند فلزی، پلی اتیلن سنگین است که کیفیت و استحکام بشکه را افزایش می دهد.

بشکه پلاستیکی 100 لیتری افق با کمربند فلزی مورد استفاده ، ذخیره سازی و ... در صنایع غذایی ، شیمیایی، چسب ، رنگ و رزین و پتروشیمی و ...قرار می گیرد.

کمربند فلزی موجود در این بشکه حمل و نقل و جا به جایی بشکه را به همراه محتویاتش بسیار ساده تر می کند.

بشکه پلاستیکی 100 لیتری افق با کمربند فلزی در دو رنگ سفید و آبی که از رنگ های پرطرفدار این محصول است آماده ی عرضه به مشتریان عزیز می باشد.

اگر قصد دارید بشکه پلاستیکی با کیفیت برای نگهداری و یا حمل و نقل تهیه کنید پیشنهاد می کنیم بشکه پلاستیکی 100 لیتری افق با کمربند فلزی را از کالاپلاست تهیه کنید.

مشخصات محصول
ظرفیت : 100 لیتری

ابعاد : قطر بدنه 44 و قطر دهانه 40 و ارتفاع 76 سانتیمتر

پیشنهاد می کنیم از دیگر محصولات موجود در کالاپلاست دیدن فرمایید برای نمونه بر رو عبارت بشکه پلاستیکی 70 لیتری افق با کمربند پلاستیکی کلیک کنید.

  انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 40

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما